People are affraid of their own greatness - Nelson Mandela



lördag 24 september 2011

Svanhuvud



Jag (såklart), denna lördagskväll. Ska gå ut utomhus lite snart...ja, jag vet, bilden längst ner...ibland får man knasa sig lite ändå. Det luktar citrusparfym i mitt rum nuve. Svvaaaanhuvud...! Simon & Garfunkel är så himla bra. Så fina, så duktiga. Jag har börjat med inlägg av bilder oftare nu va? Jag har väldigt väldigt svårt att bestämma mig för vilket gymnasium och vilket program och vilken linje jag ska välja sen...har länge tänkt teaterlinje på Schillerska eller så, men nu börjar vyerna vidga sig en aning, och jag är inte bergsäker längre. Inte för att jag nånsin var det, men aja.. Hvitfeldtska och Hulebäck börjar bl.a också bli alternativa valmöjligheter. De börjar...komma in i bilden kan man säga. Jaa du, problem, problem...men nu är klockan 8 på en lördagskväll, och det är absolut inte tillfälle att tänka på framtiden nu, eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar