People are affraid of their own greatness - Nelson Mandela



tisdag 6 september 2011

Enligt mig

Rockartisterna på sjuttiotalet ÄR FORTFARANDE coolare än Lady Gaga och Lill Wayne...faktiskt. Enligt mig.
Fast det är ju bara min åsikt, många andra 15-åriga tjejer tycker säkert inte det...Hade skolfotografering idag, och på porträttet gjorde jag nåt konstigt så att min underläpp hängde ut, dvs jag såg lite sur ut. Som tur var tog hon två bilder...på den andra såg jag skitglad ut :) who cares.
Jag behöver gå på konsert! Jag vill verkligen det, kan inte något hippt rockband från USA komma hit snart? Gärna något legendariskt...jag var ju Beatlesfan som liten, och i somras kom ju Ringo Starr hit och spelade på Liseberg. Jag blev som tio år igen, och när alla andra gamla gubbar och tanter satt ner och lyssnade, ställde jag och min kompis oss upp och vinkade, och han tittade RAKT på oss och nickade! Wouw. Fast hade det varit under min Beatles-period så kanske jag hade svimmat av blotta åsynen av honom när han kom inskuttandes på scenen. Fy vad löjligt, herregud. Att svimma, alltså. På grund av nåt sånt alltså. När man tänker på det nu alltså :)
Enligt mig alltså. Tråkigt att jag missade Alice Cooper när han var här i Göteborg på sin turné 2008. Jag sa ju till pappa att jag ville se honom, men inget bestämdes och så blev det inte av...tråkigt...enligt mig. Det är förresten bandet Alice Cooper som är på bilden ^^ nu spöregnar det ute. Kul hihih...enligt mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar