People are affraid of their own greatness - Nelson Mandela



lördag 3 september 2011

Åskbollen




Det är lördagsmorgon i september och jag är lyckliglyckliglyyyyycklig...höhö. De här fåniga bilderna ovan togs för ungefär en halvtimme sen, när jag hade duschat. Det känns som att jag är nyduschad på de flesta bilder...jaja, alltså, jag är ganska narcissistisk (vet inte hur det stavas), bloggar för fullt och bara lägger upp massa fåniga bilder där jag poserar "snyggt" och tror att folk ska vara intresserade... Men vadfan, jag är tonåring, då FÅR man va sån...hihih ;) eller? Förresten behöver folk inte läsa denna bloggen hela tiden, det är bara en grej som jag gör...nästan som en dagbok, fast lite mer offentligt. Igår var det fredag och vi kollade på James Bond. Åskbollen hette den ahahah vilket namn. Åskbollen. Den var från '65, från den gamla tiden då James spelades av den snygge medelålders Sean Connery. Igår var det förresten också en kille som förklarade att mitt ansikte hade vänt upp och ner på hans värld...:D hiehie. Via chatten alltså, men ändå...jag säger inte vem det är, men han pratar engelska, så han förstår ändå inte vad som står här ifall han skulle läsa det. Han e sneeell. En snel hest. Bajs. Korv. Nu ska jag gå ut och "flanera", vi hörs din lilla korv. Kom ihåg att jag älskar dig ;) Okej det där lät fånigt, men skitsamma. Jag är lite fånig idag...:) kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar