People are affraid of their own greatness - Nelson Mandela



fredag 9 september 2011

Random

Nu är det fredag igen! Gött! Och ny instrumentpanel har man också, fast det kan ju inte ni se...xD nämen! Jag är redan trött, tråkigt nog...:o klockan åtta..? Hihih jaja...Ska precis sätta på The Seeker av favvisarna The Who och lyssna lite på den...Det var kul att börja i teatern igen denna veckan :) Imorgon ska jag till Borås och bo på ett hotell och hänga vid nåt...ställe. Nåt hus. Badhus var det ja :) juste. Känner mig nöjd. Nån annan som är nöjd? Nöjd med denna veckan. Apa. Det är väldigt tyst just nu, bara datorn som...surrar. Högt. Jag ska gå och kolla om dom andra mår bra, eller om dom har stuckit iväg och lämnat mig här ensam...:( nää, det är inte likt dom :) Wow, molnen utanför mitt fönster är alldeles...randiga. Mörkgrå randiga moln mot en ljus, klarblå kvällshimmel. Min blomma behöver vattnas. Gud vilket liv jag har...fast jag är nöjd :) hejdå, nu får jag stänga av The Who och gå och vara social. Kram :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar