People are affraid of their own greatness - Nelson Mandela



fredag 2 september 2011

Start Me Up - The Rolling Stones (HQ Audio)


Vi pratade om bland annat detta coola, faktiskt bra (enligt mig) sextiotalsband idag på musiken och kollade svinmånga videoklipp med Beatles och Buddy Holly och andra. Ni som känner mig vet ju att jag hade världens Beatles-period när jag var liten, och var galen i dom och så...fast nu har jag tröttnat då. Om du inte du redan vet det(de flesta som jag känner vet nog redan det), så kan jag också tillägga att jag ju lyssnar mycket på sent 60-tal, 70 och 80-tals rock mycket, speciellt 70-tal, så om du också lyssnar på typ Led Zeppelin, Aerosmith, Foghat, Guns N' Roses, Pearl Jam, The Who eller nåt annat och känner dig onormal...; du är inte ensam! ;) you got someone to talk to right here ;) Förresten ska jag sjunga typ någon Buddy Holly-låt i skolan, vi håller på med ett projekt, typ :"Projekt Rock N' Roll Historia". Ehe japp :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar