People are affraid of their own greatness - Nelson Mandela



söndag 13 mars 2011

Jacksortering

Nu sitter jag här i mitt rum hemma hos pappa, med Bob Dylans bomullsröst i öronen (köpte hans Blonde on Blonde på Bengans förut). "I'm just sitting here, beating on my trumpets, with all theese promises you left for me. But where are you tonight, sweet Marie?" Idag var det mer av en vårdag ute, vindpustarna var inte riktigt fullt så isande kalla längre, och jag tyckte faktiskt att jag hörde en fågel säga "pip". "To be stuck inside a mobile with the Memphis blues again". Snart ska jag överge både dator och Bob Dylan för jacksortering i hallen, och... Vänta...Ja, jacksortering var det ja. Dåligt. Lillebror Elias sitter vid datorn, han med, och tittar fnissig på Family Guy, och hur bebisen Stewie fick så platt huvud. Och helt plötsligt kommer en häst in i deras hus, och ska tydligen bo där. Och pratar gör han också. Hehe. Jag vill helst inte sluta lyssna dreglande till Bob Dylans mjuka röst, men nu måste jag gå ut och sortera jackor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar