People are affraid of their own greatness - Nelson Mandela



torsdag 3 mars 2011

Film tajm!

Ja hej hej på deeejjjghsjd :) Jag var på en audition till en film idag; Förtroligheten. Typ nån psykologisk drama-thriller, de letade efter två tonårstjejer 13 och uppåt (jag är ju fjorton och ett halvt ungefär). Man blev filmad där man skulle prata ett fejkat telefonsamtal (man fick prata om vad som helst) och jag drog något med att min mamma hade en gubbe under sin bil eller något xP Aja, förlåt, men jag visste inte vad jag skulle säga pfft..! XD Filmen skulle spelas in i Göteborg, och de hade varit på typ 12 skolor nu :S jag vet att jag inte kommer att få rollen, eller ens gå vidare, men jag älskar ju teater, och ville bara ge det en chans :) men ah, hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar