People are affraid of their own greatness - Nelson Mandela



fredag 18 mars 2011

Hoppas hoppas

Hej där! Idag är det fredag och studiedag, vilket betyder ledig från skolan och är hemma och tar det lugnt bara. Numera väntar jag förresten på svar från två filmprojekt angående skådespelar-roll. Den ena är "Förtroligheten" som är någon sorts ungdomsthriller tror jag. Skulle jag av nån konstig anledning gå vidare, så skulle jag typ spela lillasyster till huvudrollen eller något sådant. Sen är det dom där nya Johan Falk-filmerna, eller serien som det kanske är, men det är bara någon statistroll, som kanske är med i ett avsnitt lite, eller så. Jag har skickat en video till dom, där jag säger vem jag är och berättar lite om mig själv. Men allt man kan göra nu är väl att hoppas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar