People are affraid of their own greatness - Nelson Mandela



tisdag 16 augusti 2011

Slash i Majorna?

Har helt spontant strosat omkring på stan idag, kände att hemma inte var "tha place" för tillfället, och drog och köpte Guns N' Roses "Live Era 1987-1993" på Bengans, innan jag och brorsan tog spårvagnen till avenyn och käka på das Burger King, och tappade bort oss i Vasastan lite. Jag tappar jämt bort mig....
Uää, varför skriver jag sånt här..? Sitter i alla fall i mitt ljusa rum just nu på Bangatan 36 och latar mig samt lyssnar intensivt på Guns N' Roses skivan som jag köpte. Men vänta..! Va det där...? Slash?! Cyklandes utanför mitt fönster på gatan tyckte jag att jag skymtade Slash med solbrillor, skinnbrallor och en hatt :O precis nu! Fast nej fan, vad skulle han göra här? :S it cannot be...buhuuuuu :( måste vara ett fan av honom. Bor coolt folk här faktiskt, jämfört med Kålltorp, jämfört med mig haha.. nej okej men Majorna alltså...jag har alltid trivts här, även när jag inte bodde här, Majorna med de många caféerna, landshövdingehusen, musikerna, skivaffärerna, frissörerna (stavning?) Förutom utsikten...öhm..rakt in i vita höghus..., och den tråkiga gården (en asfaltsplätt med en liten kruka ogräs i mitten) så är allt perfekt! Nu rrregnar det (skånskt ärr på "rrregnar"), så man kan inte gå ut för tillfället. Eller man kan ju, men man vill inte komma in igen som en sur socka...konstigt uttryck.
Jag vill också tillägna ett stort GRATTIS till min bästa kompis Zara som fyller 15 bast idag!
Glöm inte att lyssna på somriga låtar som Sweet Child O' Mine och Paradise City av Guns N' Roses nu för att hålla sommaren vid liv...den e ju snart slut för fan!(Du kan lyssna på andra låtar också) Bajs... Hejdå. Nu ska jag spela gitarr. Hej :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar