People are affraid of their own greatness - Nelson Mandela



lördag 20 augusti 2011

Händelser, tankar + några låttips

Hallå :) nu lyssnar jag på Aerosmith och njuter av den näst sista dagen på det långa härliga sommarlovet, på måndag börjar skolan igen...kul o träffa klasskompisarna, men läxorna....buää. Bajsa nu då :S
Jag var på bio igår och såg "Jag saknar dig" av Anders Grönros, efter boken "Jag saknar dig, jag saknar dig"(tror jag den heter) Den var jättebra och sorglig som fan, handlade om hur en av två enäggstvillingar dör, och hur den andra klarar att ha förlorat "en del av sig själv". Man blir verkligen glad att ha sin lillebror nu i alla fall, bara av att titta på den, om du förstår vad jag menar...:) i och för sig brukar jag faktiskt va ganska glad att jag har honom ändå. Jag tyckte att huvudrollen var bra på att gråta (skådisen asså), men annars spelade hon inte helt naturligt riktigt...
En rolig kompis som jag inte brukar träffa så jätteofta har sovit över också, vi var mest kompisar när vi var mindre, men nu har vi liksom börjat träffas lite igen, och jag skulle verkligen vilja träffa henne ännu oftare. Hon är lite yngre än mig, men hon är verkligen jättego, intelligent för sin ålder, rolig, mogen och musikalisk. Sjunger skitbra :) Oda heter hon.
Lyssna på ett par låtar här förresten(asså varför skulle nån göra det egentligen...?) Men dom e skitbra iaf:
"Bulls on Parade" - Rage Against the Machine
"Love In An Elevator" - Aerosmith
"Slow Ride" - Foghat
Om du inte redan har hört dom då....nu kommer solen fram så jag kanske ska gå ut :) hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar