People are affraid of their own greatness - Nelson Mandela



söndag 14 augusti 2011

Light My Fire


Bilderna ovan är: överst; jag och Astrid Hall, min söta snälla roliga lilla bonussyster, nederst; jag i hissen hos min pappa på Bangatan i Majorna. Lyssnar just nu på "Light My Fire" av The Doors på Spotify, men jag har lyssnat på den och The Who-låten "My Generation" så mycket nu(jag gillar 60-tals musik okej), så dom kommer förmodligen stängas av snart båda två. Det suger verkligen för de som lyssnar att de gör så på Spotify, stänger av låtar som man har lyssnat på över tio gånger eller vad det är. Eller är det fem? Men det är ju väldigt bra för artisterna och banden, för då köper man ju deras skivor istället ifall man verkligen gillar låtarna, eller så betalar man 100 spänn i månaden för Spotify Premium så att låtarna inte stängs av, eller så gör man som jag och lyssnar istället på låtarna på G-Tunes på mobilen (ifall man har fri surf), där låtarna inte heller stängs av. Men de två låtarna är tips i alla fall, lyssna på "Light My Fire" av The Doors och "My Generation" av The Who. Du kan då också lika gärna höra "People Are Strange" av The Doors, och "Baba O'Riley" av The Who :) ihihih. Och glöm inte att lyssna på Guns N' Roses! Ha det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar