People are affraid of their own greatness - Nelson Mandela



tisdag 10 maj 2011

Öken?

Idag var det orienteringsdag i skolan, vi skulle hitta...var det 17 kontroller mitt i skogen runt Skatås tror jag. Det var så inihelvete varmt, och man hade ungefär två timmar på sig att hitta alla, och de var gömda djupt in bakom något träd nästan allihopa, skitjobbigt var det. Två timmar låter väl kanske ganska mycket, men det var nästan inte tillräckligt med tid för oss, jag, Loa och Zara kom allra sist i klassen, precis innan tiden gick ut :S Men vi hittade alla i alla fall :D eheheheh ;) Och så var det sådär jävla varmt också, och Loa och jag bestämde oss att vi skulle skriva varsin självbiografi om hur hemskt det var att vandra omkring i den där täta, varma skogen hela dagen och leta efter kontroller. Eller Loa skulle i alla fall det. Sen åt jag upp Zaras pannkakor och lite av Loas pastasallad. Jag är nämligen labrador innerst inne, jag kan äta hur mycket som helst av vad som helst..;) Alltså, det är ju trevligt att det inte är snö längre, men om det är såhär varmt nu, hur varmt blir i sommar då? :/ Nu ska jag åka till Härlanda Tjärn med Loa i alla fall. Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar