People are affraid of their own greatness - Nelson Mandela



måndag 16 maj 2011

Tänka tänka...Dagboksinlägg kan man säga

Man blir alldeles konstig när man tänker kring sina egna tankar. Visst blir man trött av att typ gå ut och springa skitlångt, men att tänka och grubbla så mycket som jag gör sliter fan på en alltså. Detta måste få ett stopp. Jag bara funderar och tänker och oroar mig och grubblar över saker hela tiden. Sen när jag ska sova ska jag fan bara lägga mig ner och inte tänka alls. Öh, ehhm, ja det kommer ju inte gå då, men alltså inte tänka så mycket då, utan bara försöka andas, tömma huvudet och låta tankarna åka förbi bäst dom vill utan att jag behöver bry mig om dom. Det här låter inte som en blogg längre, det låter ju mera som en dagbok ehe...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar