People are affraid of their own greatness - Nelson Mandela



tisdag 3 maj 2011

Anfall...

Jaa, i beskrivningen om mig står det ju att jag är rätt knasig som person egentligen, men jag visar det inte så ofta. Jag är inte så knasig som jag kan vara med dom flesta som jag känner... Men det skriver jag nu, att jag kan få anfall och vara knasig som fan alltså, och jag slår vad om att många andra kan vara mycket knasigare än de visar också. Du som läser detta är väl säkert sån? I alla fall, tillåt mig att uttrycka mig...:
BBBAAAAAJJJSSSKKOOOOOOOOOOORRRV. Kooooooorva ner dej nuuuuu! JAG KÄNNER EN APA SOM HETER GLENN OCH HAN BOR I MIN SKO, JAG FÖRSÖKER HELA TIDEN FÅ HONOM ATT FLYTTA, MEN HAN VÄGRAR ATT RÖRA PÅ SIG! JAG BLIR GAAALEEN OCH FÅÅR SPEEEEL.....! Där var ett exempel....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar