People are affraid of their own greatness - Nelson Mandela



söndag 1 maj 2011

Feminin och snygg? Eller sig själv?

För ett år sedan ungefär bestämde jag mig för att klippa och snagga håret kort. Jag kom på att jag trivdes bra med det, men jag var osäker på vad andra skulle tycka om mig, om dom skulle tycka att jag såg ut som en kille och så. Så jag bestämde mig för att jag skulle låta mitt hår växa ut igen, för att jag ville se mer ut som en tjej. Men vad fan egentligen? Ska man inte få vara sig själv ändå? Det kom jag på nu, så idag hjälpte min goda mor mig att klippa mig kort igen :) För ärligt talat ska folk få tycka och tänka vad fan dom vill om hur jag klipper mig och ser ut, för min personlighet är inte så feminin och tjejig, och varför ska man dölja sin personlighet? Jag trivs i kort hår, men det betyder inte att jag är en kille. Om jag trivs med att vara jag ska jag väl få vara jag? Precis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar