People are affraid of their own greatness - Nelson Mandela



söndag 9 oktober 2011

Det sa pang

Nu börjar det faktiskt bli kallt ute. Det sa pang och nu är det bara höst helt plötsligt. Inte så långt till min födelsedag nu, jag blir femton bast...helt otroligt...Det skeetregnar nu, och inte ens min rutiga jacka och mina fingervantar var varma nog när jag va ute förut. Jag blir alltid så deprimerad när sommaren tar slut. Egentligen kan hösten va jättemysig ibland, men det är liksom att sommaren avslutas som alltid känns så...sorgligt på nåt sätt. Just nu känner jag mig lite apig. Aaapa...! Apan Bengt kommer och tar dig! Förlåt, jag vet inte vad det är med mig...haha.
Jag älskar låten "Jailbreak" av AC/DC och har denna eftermiddag lyssnat mycket på galna och häftiga Bon Scotts hesa och coola röst högt i lurarna. Det är så tråkigt att han dog, tycker jag, och ersattes av den skrikiga Brian Johnson, som i och för sig också väl är rätt bra, men aldrig skulle kunna slå Bon. Låtarna som Brian Johnson sjunger är väl bra, men fan vilken sexig energi Bon Scott har i sin hesa stämma! Woho! Hahahah skoja...nämen...Brian Johnson är också hes, men han är FÖR hes, och dessutom skriker han hela tiden, och låter som att hans röst ska spricka och gå sönder. Sen sjunger inte Brian med humor lika mycket som Bon heller, känns det som, och jag gillar musiker med humor ;) Jaja, AC/DC är ju alltid bra i vilket fall som helst.
Det spö spö spöregnar ute och man hör liksom bildäcken mot den blöta asfalten utanför när bilarna kör förbi. Ett sånt ljud som jag alltid somnade till när jag var liten. Goooos hihi. Tss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar