People are affraid of their own greatness - Nelson Mandela



tisdag 12 april 2011

Alice Cooper

"Have you got the time to find out who I really am?" Sitter här vid datan nu (nähä?!) och skriver (nähä du skojar?!) och lyssnar på min nuvarande idol Alice Cooper :P Men förlåt då, jag kanske faktiskt tycker att han ÄR lite cool... Grymt läskig är han ju, jag menar långt rufsigt svart hår, och värsta galna mörka ögonen (kajalpennan hjälpte nog till lite där ja) och en orm runt sig, klart man blir lite skraj? Men han skriver riktigt bra låtar faktiskt, vissa av dom i alla fall, andra lite mindre bra... Men jag diggar bl.a I'm Eighteen, School's Out, Is it my body, No more Mr. Nice Guy, Ballad of Dwight Fry, Poison, Under My Wheels typ (Typ dom största hitsen då med andra ord). Jag har också hört att själva Alice Cooper, eller Vincent Furnier som han då heter egentligen, ska vara ganska trevlig som person (man ska alltså inte ha fördomar, don't judge a book by it's cover, hehe, visst var jag duktig som kunde det där engelska uttrycket hihihihi), alltså han är tydligen bara sådär läskig på scenen :) Jahapp, där tog School's Out slut i Spotify, och I'm Eighteen började. Men nu måste jag plugga engelska :( Prutt, tråkigt, jag kommer sakna att prata med dig ju :S Hihihi, men jag har laddat upp en bild på Alice Cooper här också, som du detaljerat kan studera om du vill :) Hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar