People are affraid of their own greatness - Nelson Mandela



lördag 19 maj 2012

Min lilla...groda

Wraahoo hej hej! :) Hur står det till? För mig är det rätt bra, tack. Nu är det snart slut på grundskolan, och efter sommarlovet börjar gymnasiet. Oooooo. Spännande. Men först en förhoppningsvis varm och solig sommar, ja..man ska ju åka till London och sen bila ner genom Europa till Medelhavet i mitten på sommaren då...Yeah. Men allvarligt, tänk att få åka bil ner..eller nä okej den biten är väl mindre rolig, men att få sitta på en strand i Spanien eller södra Frankrike i mitten på sommaren. Gud så treevligt.
Ser fram emot sommaren alltså. Sen hörde jag att Alice Cooper skulle komma hit...HIT..till GÖTEBORG och spela på Liseberg i augusti!! Och då vet ju ni som känner mig att jag måste gå och se honom. Såklart. Min lilla vän. Min lilla läskiga skräckrockare. Min lilla...groda.
Har jag någon manlig idol så är det ju han. Fan va cool han är. Ibland ialla fall.
Och jag fortsätter mitt lyssnande på Mötley Crüe och Kiss och Guns N' Roses och sitter här med mitt röda hår, mina tjocka brillor och min lilla blommiga klänning och hoppas innerligt att en ung Nikki Sixx eller Paul Stanley en vacker dag ska komma fram till mig och...bli min man.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar